Klachtenprocedure Spiralex BV

Spiralex BV zet zich in voor het produceren en leveren van producten en diensten van de hoogste standaard, maar we begrijpen dat er soms iets mis kan gaan. Als u zich zorgen maakt of op welke manier dan ook ontevreden bent, zullen we ons best doen om de situatie op een eerlijke en transparante manier op te lossen.
Spiralex BV zal alle klachten bekwaam, zorgvuldig en onpartijdig onderzoeken en indien nodig aanvullende informatie inwinnen. Elke klacht zal eerlijk, consistent en onmiddellijk worden beoordeeld, rekening houdend met alle relevante factoren om een eerlijk resultaat voor u te garanderen.

Neem contact met ons op
Als u zich zorgen maakt over uw product of over de service die u van Spiralex BV heeft gekregen, neem dan contact met ons op via de methode van uw voorkeur uit de onderstaande lijst.

Schrijf ons op:
Afdeling Klantrelatie
Spiralex BV, Riga 6k, 2993 LW  Barendrecht, Nederland

Telefonisch: 0180 – 165 588.

Per mail: info@spiralex.nl

We zijn beschikbaar: 8.30 – 17.00 uur van maandag tot vrijdag

 

Onze toezegging aan u

  • We zullen uw klacht grondig onderzoeken en een eerlijk antwoord bieden waarbij rekening wordt gehouden met alle informatie waarover we beschikken.
  • We streven ernaar om 50% van de klachten van onze klanten binnen 7 werkdagen af te handelen.
  • Complexere zaken kunnen langer duren en het team houdt u op de afgesproken tijd op de hoogte.
  • We zullen onze beslissing toelichten en een handelwijze met u overeenkomen, op een eerlijke, duidelijke en niet misleidende manier, en indien nodig corrigerende maatregelen of verhaalmogelijkheden bieden.

 

Wat wij van U nodig hebben

  • Uw bedrijfsnaam en adres
  • Naam van het contactpersoon
  • Het productienummer van uw product
  • Ingevuld garantieformulier (zie hieronder om te downloaden)
  • Details over hoe we contact met u kunnen opnemen en hoe u gecontacteerd wilt worden
  • Een duidelijke omschrijving van uw klacht
  • Kopieën van eventuele ondersteunende documentatie
  • Wat u wilt dat wij doen om de situatie recht te zetten