Spiralex BV zet zich in voor het produceren en leveren van producten en diensten van de hoogste standaard, maar we begrijpen dat er soms iets mis kan gaan. Als u zich zorgen maakt of op welke manier dan ook ontevreden bent, zullen we ons best doen om de situatie op een eerlijke en transparante manier op te lossen.
Spiralex BV zal alle klachten bekwaam, zorgvuldig en onpartijdig onderzoeken en indien nodig aanvullende informatie inwinnen. Elke klacht zal eerlijk, consistent en onmiddellijk worden beoordeeld, rekening houdend met alle relevante factoren om een eerlijk resultaat voor u te garanderen.
Neem contact met ons op
Als u zich zorgen maakt over uw product of over de service die u van Spiralex BV heeft gekregen, neem dan contact met ons op via de methode van uw voorkeur uit de onderstaande lijst.
Schrijf ons op:
Afdeling Klantrelatie
Spiralex BV, Riga 6k, 2993 LW Barendrecht, Nederland
Telefonisch: 0180 – 165 588.
Per mail: info@spiralex.nl
We zijn beschikbaar: 8.30 – 17.00 uur van maandag tot vrijdag
Onze toezegging aan u
Wat wij van U nodig hebben