Ons Kwaliteitsbeleid

De basis van ons succes – klant specifieke kwaliteitswarmtewisselaars

In meer dan 40 jaar geschiedenis heeft zich een bedrijfscultuur ontwikkeld binnen ons bedrijf, waarvan de waarden de basis vormen voor de ontwikkeling van innovatieve kwaliteits-warmtewisselaars. Om tegemoet te komen aan de eigen vraag naar hoogwaardige producten en duurzame werkwijzen, leidt het management uit deze bedrijfswaarden een holistisch kwaliteitsbeleid af. Dit wordt door alle medewerkers van het bedrijf geïnternaliseerd en beleefd in hun dagelijkse werk.

Klanttevredenheid staat centraal in ons kwaliteitsbeleid en heeft de hoogste prioriteit. Wij streven naar langdurige zakelijke relaties door klantgerichte werkwijzen en nauwe samenwerking en overtuigen door prijs, planning, kwaliteit en flexibiliteit. We werken elke dag om warmtewisselaars van hoge kwaliteit te produceren voor specifieke klantbehoeften. Ons brede productportfolio is met name gericht op veeleisende klanten op het gebied van verwarming, airconditioning en ventilatietechniek, hydrauliek, chemie, petrochemie, procesgastechniek en scheepsbouw.

Bij het ontwerpen en berekenen van de warmtewisselaars nemen we alle relevante wettelijke voorschriften, veiligheidsvoorschriften en normen in acht. In de omgang met overheden hechten wij veel belang aan een goede communicatie en een vertrouwensvolle samenwerking.

De combinatie van klantgericht werken, technische expertise en het voldoen aan alle technische normen en voorschriften vormt de basis van ons kwaliteitsbeleid Een geïntegreerd managementsysteem brengt de eisen van het kwaliteitsbeleid over naar het dagelijkse werk, waarin alle processen continu worden gepland, gecontroleerd en bewaakt. Zo identificeren we zwakke punten in kwaliteitsmanagement en kunnen we verbeterpotentieel benutten.

Onze medewerkers zijn een andere pijler van ons kwaliteitsbeleid. Dankzij een hoog niveau van technische expertise op alle gebieden van het bedrijf en een innovatieve onderzoeks- en ontwikkelingsafdeling kunnen we onze claim op toonaangevende warmtewisselaars onderbouwen. Goede kwaliteit en milieuprestaties, onafhankelijk handelen en vooruitdenken worden op alle niveaus en in alle afdelingen bevorderd door middel van regelmatige trainingen over kwaliteits- en milieubeleid en de bijbehorende vaardigheden worden overgedragen aan onze medewerkers.

We zullen er voortdurend naar streven om onze klanten te bedienen met een uitstekende kwaliteit van onze producten en diensten. In ons streven om dit doel te bereiken, zullen we;

  • Werknemers van een hoge kwaliteit koesteren en ontwikkelen door opleiding en training.
  • Handhaving en verbetering van de productie standaarden en normen.
  • Een framewerk voor “Totale kwaliteit” opzetten om het kwaliteitsmanagementsysteem voortdurend te verbeteren en uitdagende kwaliteitsdoelstellingen te realiseren.
  • Registreren en controleren van verbeterpunten in elke productiefase.
  • Voorkomen van uitstroom van defecten naar het volgende proces en feedback naar het vorige proces voor verbeterde kwaliteitsborging.
  • Supply chain versterken door een effectief traceerbaarheidssysteem.
    Wij geloven dat onze toekomst in de handen van onze gewaardeerde klanten ligt.