Introductie
De sociale media-accounts van Spiralex zijn bedoeld als een plek voor klanten, partners, leveranciers en het grote publiek om in contact te komen met Spiralex BV, om verhalen en ervaringen te delen en beschaafde gesprekken te voeren.
Om een positieve, boeiende en veilige omgeving te garanderen, hebben wij gemeenschapsrichtlijnen voor sociale media geïmplementeerd voor iedereen die betrokken is bij onze inhoud/kanalen door middel van opmerkingen, recensies, berichten of vergelijkbare publiekelijk zichtbare inhoud. We streven ernaar een veilige en positieve community op onze sociale mediakanalen te creëren, dus we vragen dat alle gebruikers de volgende richtlijnen begrijpen en respecteren.
Een respectvolle en ondersteunende gemeenschap
We moedigen u aan om commentaar te geven en te communiceren met onze sociale media-accounts, omdat we een positieve en betrokken online community willen opbouwen. We verwelkomen vragen en opmerkingen, inclusief een gezond debat, constructieve feedback en suggesties, maar vergeet niet om bij het onderwerp te blijven en respectvol te zijn met wat u plaatst.
Ons Beleid
Wij tolereren geen berichten of opmerkingen die:
Herhaalde schendingen van het bovenstaande beleid kunnen er ook toe leiden dat individuele gebruikers niet meer kunnen reageren op onze kanalen.
Als u vragen heeft naar aanleiding van deze opmerking, kunt u ons een privébericht sturen of contact met ons opnemen via www.spiralex.nl/contact